Posted in Հորինուկներ, Մայրենի

Բարև, ձմեռ

Մի օր  ես արթնացա։Նայեցի պատուհանից դուրս։Նայեցի և տեսա խիտ շատ խիտ ձյուն։Վազեցի հաքնվելու վոր իջնեմ խաղամ։ դուրս եկա տնից և տեսա մինչև ծնկներս ձյուն էր։Իմ ընկերուհուն կանչեցի և իրարհետ ձնեմարդ սարքեցինք։

Ես գնացի տուն և մայրիկիս տեսա միանքամից ուրախացա։ Մայրիկս ինձ տաք թեյ էր պատրաստել։Միանքամից տաքացա։Մայրիկս ասաց։

– Վաղը նոր տարի է սաղ ուրախանալու են և նվերներ են ստանալու։

– Մայրիկ իսկ որ խնդրեմ շատ խնդրեմ ձմեռ պապիկը ինձ հեռախոս կբերի։

– Այո։

ԵՎ ես ուրախ – ուրախ քնեցի ։Ես անհամբեր սպասում էի նոր տարվա գիշերին․․․

օրը այնքան արագ անցավ որ ես չնկատեցի։ Նորտարի եկավ։ Հյուրեր եկան ես կենաց խմեցի։

Երբ հյուրերը գնացին մեր դռան առաջ դրած էր իմ նորտարվա նվերը։ Ես բացեցի և մեջը իմ նոր հեռախոսն էր։ ԵՎ այսպես անցան իմ նոր տարվա արցակուրդները։

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *